Fredagstur til modertræet fra Valdes jul.
Vi skulle i Ballerup Centeret og købe en ny kalender for 2026,
men på vejen dertil lå Modertræet fra Valdes jul lige i vores egen baghave, så det måtte lige ses.
Vi havde igennem december snakket om at tage ud og se det, nu hvor julekalenderen kørte i tv.
Det var spejlglat, selv for bussen men vi holdte ved hinanden
og klarede hele turen med gode grin og mussegang 🙂
Nytårsaften
Det blev endnu en hyggelig og sjov nytårsaften på Langkærgård.
Vi så Kongens nytårstale. Bagefter spiste vi god mad, der blev holdt taler og skålet.
Efter maden blev der givet gas på dansegulvet.
😀
Kl. midnat var vi klar til at skåle det nye år ind 🎉🎊🥂🍾
Juleaften
Juleaften på gården var rigtig hyggeligt,
med masser af god mad, hygge og gaver🎄🤶🏻🥰
Søren var den heldige der vandt mandelgaven,
og alle kunne gå mætte og glade i seng efter en dejlig aften”🙏🏼
Julehygge med pårørende 4. december
Vi havde vores julehygge med pårørende i torsdags
hvor vi spiste æbleskiver, drak gløgg og spillede banko sammen med de pårørende 🤶🏻
Som altid rigtig hyggeligt at ønske hinanden glædelig jul 🎄🤶🏻
Tyskland ferieholdet på flammen 2. december
Så kom dagen endeligt hvor sommerens ene feriehold skulle slutte af på flammen i Glostrup,
hvor de 4 beboere ligeledes fik deres nye hættetrøje fra ferien til stor glæde.
Vi spiste alle godt, snakkede og hyggede os i hinandens selskab
og endte alle med at være mætte, måske lige mætte nok 🙂
men som den ene beboer sagde, det skal der være plads til engang i mellem.
























































