På årets varmeste dag vil jeg sige tusind tak for nu. Det har været en skøn oplevelse at være sygeplejerske på Langkærgård de sidste 5,5 år.
Jeg har virkelig sat pris på alle de gode stunder og samarbejdet med alle på gården.
Jeg har virkelig sat pris på alle de gode stunder og samarbejdet med alle på gården.
Vi ses i huset når jeg fremover kommer forbi som vikar.
Mange hilsner Sarah




























































